標題:

HI-SPEED USB

發問:

Hello, 我最近買咗部ASUS嘅desktop機, 有四個USB hub. 但係當我插隻portable hard drive入去時, 佢話我要用hi-speed usb controller先至可以快啲. 請問點樣可以用? 我見四個hub都無寫"enhanced"呢個字, 睇啲forum話要有呢個字至係usb2.0. 不過最近先買, 無理由唔係2.0啩? 我已經裝咗win xp sp3, 都係咁. 而家read同write都好慢, 用其他device, e.g. ipod都係比正常慢. 請問可以點解決? Thanks.

最佳解答:

嘗試重啟電腦,在未進入windows 前不斷按delete 鍵 (或其他鍵) 進入bios的設定畫面,在這裡尋找一項usb 2.0 的選項,看看是否設定為disable, 是的話將它設定為enable, 再重新啟動電腦後應該沒有問題! 以上方法唔得的話,你尋回asus的驅動程式光碟,看看有沒有usb 2.0的驅動程式安裝,你亦可以嘗試到asus的官網尋找一下你asus的desktop 機的型號及更新有關的驅動程式再看看能否解決問題! 圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_4.gif

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 hji463n 的頭像
    hji463n

    飛行里程

    hji463n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()