標題:

女人係唔係鍾意男朋友JJ粗及長

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我在除夕嗰日,我在新女朋友屋企瞓覺,佢屋企冇人. 我在睡夢中,發覺有人攪我JJ,原來我女朋友攪我JJ, 我JJ扯起咗,佢話我JJ比佢舊男朋友長咗3吋及宜直徑粗1cm,佢好鍾意. 跟住佢幫我口交,我兩分鐘就射咗,佢還吞咗我D精. 我想問: (1)女人係唔係鍾意男朋友JJ粗及長 (2)咁快就射咗,算唔算早洩

最佳解答:

其實大多數女仔都鍾意硬跟著長然之後先粗。 重有就係在高潮時降旗,那是最恨的。 因為太軟會插唔入噤何來高潮? 長係可以觸碰G點,接近high指數頂點。 粗則增加接觸面(摩擦力),能夠刺激雙方。 但係口交就唔同,三樣都係平等。 三樣都可以增加口感。 真係早洩咗少少,你可以訓練下自己。(咁啲女友要好好留往) 上呢個課程,教你點樣鍛練好陰莖。 教你 自慰,變粗,變長,變硬,射得更密,做得更持久,扯得更高 。 我都上個,有5堂。跟著keep往做咗3week至一月,真係有效。 一堂HK$40.00。 上門HK$60.00。 建議最合適年齡:大過或等如12 (課程內無需購買任何附助器材) 係泳池更衣室,方便教。 我們會按照你的年齡,按排相約年齡的教練。 1:1 現在我條女不斷淫叫,做到超high。 條野重有16~18cm長(扯)、15cm粗(扯)。 查詢/聯絡方法 importantguests@yahoo.com.hk 希望幫到你

其他解答:

you make up the story, keep your dream but don't be so naive. What make you thing you have a big dick, if you do, sucks yourself.|||||當然粗大是好啦~ 但功夫好都是十分重要 因為性都要有技巧先能令對方得到高潮 2分鐘就射精, 都唔算早洩, 可能是您比較敏感姐~|||||大小无所谓主要会做爱会“发功”就是讨人喜欢的男友。 如果你是第一次接触性的话2分钟出来就不算问题。如果已有过经验的话那可能是她的口交功夫太好了 。 祝你夜夜做新郎!
arrow
arrow

    hji463n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()