標題:

女仔請入..

發問:

我想問下女仔係咪唔鐘意男友管.. 係咪都想自由D丫..? 同埋係唔係 唔係咁鐘意男友容易狹醋的..? 順便睇下個比先XDD thanks 更新: 其實管某程度你係咪都係狹醋既1種呢..?

最佳解答:

我自己覺得無人鍾意比人管* 系人都鍾意自由.. 不過.. 當然適當甜蜜既管系無問題既.. 我系女仔.. 站系我個人既立場.. 我吾系太比鍾意比人管.. 我比較鍾意DD私人度大DD* 即系大家都需要有自己既私人.. ------------------------------------------------- 男友呷醋*!? 當然nA* 如果你真心鍾意佢!! 緊系想佢呷下醋nA* 不過呷醋呷得太過份.. 反而會令到個女仔反感*

其他解答:

我鐘意俾男朋友管,這樣可以證明男朋友好關心我,覺得溫暖..... 當然你都5可以管得她太嚴....這樣她會反感. 我就覺得我自己好容易就吃醋啦...... 其實各個人都5同......|||||有時我都鍾意男友管下我o家!咁佢都俾足夠o既自由我o既! 有時見佢會為左我狹醋,都幾鬼開心o家!|||||其實兩樣嘢都係一樣 不過程度深淺不一 每一個女生都希望男友管自己啦! 但要好像放風箏般,收放自如,才能收效, 至於呷醋呢...就得睇情況啦 做呢兩樣嘢時對方必須get到你心意, 否則弄巧成拙|||||當然想自由點.... 不過並不是說不想男生管自己,如果說完全不管的話,反而會覺得不在乎自己呢 當然,那並不代表專制... 女生應該不會不喜歡"男友容易狹醋"的...會喝醋說明在乎,說明喜歡嘛~ 我想你指的應該是無理取鬧得那種.把女友當成自己的專屬品,完全由自己掌控她的行蹤等..這樣當然令人反感,給人的感覺是非常的不信任.. 如果說管的話,那要看你是管甚麼了..某程度上可以算是喝醋的一種表現.|||||管得太嚴梗係唔想, 但完全唔理女朋友又唔得啫, 女仔都想男朋友緊張自己, 適當就最好啦 (我都知好廢話...:p)|||||我就鐘意男朋友狹我醋囉~覺得咁樣就証明佢緊張我囉~ 但係我就唔鐘意比男朋友管住囉~吓吓都好似要同佢交代咁~好煩架~ 咁個個都鐘意自由的~冇分男仔同女仔的~|||||女仔唔鐘意男友管 想自由D 男友容易狹醋,要睇咩情度,if his girlfriend just talk with other man(happy), 狹醋就唔係咁鐘意|||||我覺得男仔同女仔都唔鍾意比人管 想自由D,有自己的空間.... 至於狹醋....我覺得都係無分男女....只要唔係好勁...都會鍾意... 因為咁先會比對方覺得"緊張自己"|||||女仔唔鐘意男友管ga!! 係想自由D!!!!!!!!!!!!!! 鐘意男友容易狹醋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 becasuse me is gril=[ XDD

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    hji463n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()