標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

做左野4年應唔應該仲放大學做學生會dd 咁既學生活動入去個cv 入面呀??

發問:

畢左業做左野4年, 仲應唔應該放係大學做學生會dd 咁)既學生活動入去個cv 入面呀??會唔會個顧主會覺得你4年都冇其他野值得放入去, 又或者放入去唔係咁適當架??

最佳解答:

如果你以前的活動經驗同你今次的工作有關係~咁你就寫都無妨 我IN人的時候都會睇埋佢校園的活動,第一係for 睇佢係咪active的人,第二係for 睇佢有冇類似的工作經驗,而且我覺得睇佢參與的活動仲重要過睇佢學校的成績 希望意見對你有幫助啦!

其他解答:

無所謂嘎,你又唔知有無用,可能有利呢!!! 你有無興趣做銀行工? 現已公開招聘 可以msn / e-mail 我了解: yumiki_2006@yahoo.com.hk|||||cv資料太少的話我都會擺既,不過我覺得一般人做左幾年野,寫既野多的時候就唔會寫呢d,有幾多人會理?|||||no, because no one care it any more.
arrow
arrow

    hji463n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()